تعداد بازدید: 2045

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 دی 1385-0:0

"مختاباد" در ترکيه مي خواند

کنسرت گروه موسیقی عبدالحسين مختاباد در استانبول برگزار خواهد شد.


به مناسبت برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در استانبول که به پیشنهاد و پیگیری رایزنی فرهنگی سفارت ج .ا.ایران در ترکیه برگزار خواهد شد، خواننده ساروي "عبدالحسین مختاباد" طی دو برنامه جداگانه موسیقی اصیل و سنتی ایران به دوستداران فرهنگ و هنر ایران زمین ارائه می کند.

به مناسبت انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی ، پیشنهاد برپائی هفته فرهنگی اصفهان در محل ارسیکا( مرکز تحقیقات تاریخ ، هنرو فرهنگ اسلامی ) که وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است از سوی رایزن فرهنگی کشورمان در ترکیه به مدیرکل مرکز تحقیقات تاریخ ، هنرو فرهنگ اسلامی داده شد و پس از موافقت ارسیکا ، با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان مقدمات برگزاری این برنامه فراهم شد .

بنابر اعلام روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در آنکارا گروه موسیقی مختاباد نیز در این هفته دو برنامه در استانبول اجرا می کند . نخستین اجرای گروه موسیقی مختاباد در برنامه برنامه افتتاحیه هفته فرهنگی اصفهان در استانبول در ساعت 17 بعد از ظهر جمعه 22 دی ماه خواهد بود.

دومین کنسرت گروه موسیقی مختاباد در محل مرکز فرهنگی آلتونزاده بخش آسیایی استانبول در روز دوشنبه 25 دیماه برگزار خواهد شد.



    ©2013 APG.ir